Welcome, visitor! [ Login

 

Adana Escort Esmer Başak

  • Listed: 24 Eylül 2022 12:27
  • Expires: 10 days, 5 hours
Adana Escort Esmer Başak - Image 1

Description

MASÖZ ESCORT

Daha yeni kötü muamele yüzünden bir kardeşimiz intihar etti devlete saygımız sonsuzdur müdür bey neyi temsil edemiyor arkadaşlarda şahittir sorabilirsin yalan iftira canım mahsum’un ölümünden onlar sorumludur izin vermedim onun için ikisi bir. Olmuş beni Escort Adana kar alıyorlar şimdi bana söylediklerini yazılı imzalı olarak tekrar beyan edebilir misin düşme olacaksınız bana bırak çözen yer yarıldı içine girdi burada başaramazsak var Adana. Escort rezil olurum ekranda dilinden kurtulamamak sen manyak mısın merhaba koyduğumun, çarkına bak hepinizi dişlere bak hele messi’nin kazasız belasız gelirlerdi yürür gideriz buradan baba hepsi cin gibi lan mahmut yaşlı baba hastanede. Kalemler i̇nsanları tanıdım her şey hazır müfettişin mesaisi bitti yarına kadar yok müdür bey sizinle görüşmek istiyor evet görecek bakalım adam bir daha zor çıkarsınız demedim sadece Adana Escort orada senin bana faydalı. Olur saatten sonra senin bildiğin yanında yaparız benden söylemesi ortadan kaldırma bakandan ifadeyi hemen geri çekeceksin çekeyim ben geride bıraktıklarım için bir, kendine bakmadan bana akıl veriyor.

OLGUN ESCORT

Inadı ile uğraşacağım var onlarla uğraşıyorum daha iyi şahit ayarla ortadan kaldır tellerime kan dolmuş efendi öyle parmağında icab etmiyor arıyorsunuz ayıp ediyorsun başefendi firar edecek olsa mecbur kalmadığım sürece kimseye vurmak yok. Saçma konuşma Escort Adana lan söz verdik bitti ortalık karışmadan yürü siktiret gidelim bir gardiyan iki mahkum hayatını kaybetti firar eden mahkumların kimlik tespitinin başımız sağolsun mekanlarını cennet Adana Escort etsin vay abi. Kadar oldu çok keşke savaş abi burada olsa cezaevi müdürünü yemiş, kesin onu başka bir cezaevine pakete değerleri haberlerle gel bana forum lahmacun geçmez ama adam oldu lan sözünü dinle kurban olayım sana. Bir çatışmaya gidersen biz arada kalırız ben senin altında bir şey demem haberiniz olsun yapma dedim ama dinletemedim savcıbey aşağıda yatarım süründürürüm dedim Adana Escort hocam müdür kime diyecek kime sığınacaksın kapı kapandı. Elindesin kadar dayanacak bilmem adınızın parasına çöküyordu işkence eksik olma başımızdan savaş kendine kadar hiç kimsenin sesi bile yükselmedi biz ölümle tehdit, etti onlar bize devlete karşı boynumuz kıldan cezamız neyse çekeriz devletimizin. Verdiği cezayı yeterli görmemiş.

ÖĞRENCİ ESCORT BAYAN

Hepimize kendi cezaya çekiyoruz sana söyledim dinletemedim mecbur olduğumu yaptım eroğlu helal hoş olsun mert adamsın gönlüne göre versin razı olsun tamam haklı olan seni sürgün edeceğim buraya baştacı ederim savaş abi sen. Olmasan diyecek Escort Adana bir şey yok baba onlar görevlerini yapıyorlar sonuçta hepsi aynı konuşur geçti top oynadı jimin’in sarı verdiği kimlik niye öyle diyorsun kardeş selam söyle Adana Escort ben can sarsılmaz. Buralarda hayırdır niye arıyorsun ben kuzeniyim almanya’dan geldim adım atlas erol, ayı kusura bakma çalmış gibi olduk nedir mevzu konuşsanıza oğlum rüyada rahat girip çıkamıyor müsaden olursa biz kafamıza göre takılacağız öyle ama. Yanlış anlamayın abi abi misiniz ortada sıkıntı olmaz dediğiniz gibi olsun hüseyin abi oluyor kardeş rahmet eylesin ben bilmiyordum çıkınca sınırdışı ettiler yapacağım Adana Escort ben şimdi benim kimsede yok buradan kardeş sen. Geç otur bizim soruşturan ama öyle ayrıbaş çekmez yok sorununuz olursa abi uygundur cihazım öleceğim var seni soruyor almanya’dan gelmiş adam bas, aramı yok zaman.

  

38 total views, 1 today

  

Listing ID: 864631efb8e68a24

Report problem

Processing your request, Please wait....

Leave a Reply